Знайомства з ідеями в Одеса Україна

Тема фестивалю — українське суспільство в контексті світових тенденцій розвитку. Тому ми об'єднуємо зусилля і запрошуємо 25 серпня дізнатися про культуру pro bono в Україні. Pro bono в Україні: що змінилося за останній рік. У форматі панельної дискусії, дізнаємося що таке pro bono. На основі кейсів українських компаній побачимо як це працює та навіщо. Панельна дискусія:. Єгор Гребенніков. Тетяна Юрченко. Ірина Соловей. Президент Pro Bono Club Ukraine , імпакт-інвестор. PR директорка Dentsu Aegis Network Ukraine. Президентка Garage Gang. Клікніть на спікера, щоб дізнатися більше інформації.

Можливо саме 20 хвилин за здатні змінити твоє життя і створити зустріч з тим самим потенційним партнером по бізнесу чи по життю. Як його не впустити? Що сказати? Як не втратити свій шанс і презентувати себе? Де шукати і яких типових помилок уникати? Готуйте на консультацію двохвилинну самопрезентацію та найактуальніші запитання з нетворкінгу!

Фестиваль ідей — афіша подій | «Освіторія»

Що очікувати після консультацій: знайомства стануть легкими і приємними самопрезентація яскравою та ефективною наступні кроки плану пошуку своєї цільової аудиторії. Ігор Солодов — експерт з управління людьми [за цінностями]. За версією Celebrate. io Ігор у році входить у п'ятірку експертів-інфлюенсерів, які впливають на розвиток HR в Україні. А ще він співвласник громадського ресторану Urban Space Свій перший семінар Ігор провів в минулому столітті. З того часу він працює тренером для громадських організацій та державних установ: AIESEC, ENACTUS, ELSA, Одеський Художній музей, школи та університети.

Вже десять років, як він працює для комерційних компаній також. Серед його клієнтів такі компанії як Luxoft, Lohika, SoftServe, Intego group, OWOX, Wargaming, та VISA, DTEK, Interpipe, Rozetka, Auchan. Що буде на консультації? Конфлікти в команді Ефективне управління людьми та мотивація Цінності та місія організації. Роман — молодий одеський художник, менеджер соціально-культурних проектів, куратор Музею сучасного мистецтва Одеси, засновник і куратор виставкового простору «Артерія». З чого складається бренд? Create значить створювати.

Як створюються кращі бренди. Як завдяки креативній рекламної компанії стати лідером на ринку. Best practise. Історії кращих брендів!

Знайомства Одеса

Увага, всі місця на консультації зайнято. Оберіть, будь ласка, іншу тему. Сучасні ринки є надзвичайно чутливими до запитів, потреб клієнтів. Останні стають все вимогливішими, інформованішими та, водночас — розгубленими. Компанії, які прагнуть досягати високих результатів на таких нестабільних ринках повинні ставати суперадаптивними.

Досягти цього можна опанувавши формат LearningOrganisation. У ході ознайомчої зустрічі на практичних кейсах розберемо питання: - Як виглядає на практиці перехід у формат Learning Organisation? Анатолій — партнер і креативний директор в POPEL Agency, автор і CEO проєкту CASES. Протягом консультації Анатолій розповість: - що являє собою маркетинговий процес у компанії, - як його запустити, - як прогнозувати, - як оцінювати ефективність і підбирати команду у межах саме того типу компаній, з якими буду спілкуватись.

Як працювати без вигорання?

Чи можлива продуктивність без напруги? Як прокачувати власну стресостійкість? Як розвивати уважність і емоційну гнучкість так, щоб зберігати тверезість розуму і ясність розуму в складних стресових ситуаціях? Розповість Віктор Ширяєв — експерт в темі роботи уваги, викладач mindfulness, співзасновник центру практик усвідомленості Mindspot і професійної Асоціації з розвитку культури усвідомленості АРКО , письменник і перекладач.

Яків має досвід роботи в івент-агенції, де відбувалось кілька подій в день. Зараз проводить з десяток подій на тиждень, а до Pro Bono Morning долучиться щоб поділитися відповідями на такі питання: - Як організовувати заходи, коли грошей нема?

Чи потрібна проекту спільнота людей, які зацікавлені в його успішній реалізації, чи достатньо крутої команди? Чи можливо, залучаючи кошти краудфандингом сформувати чи зміцнити таку спільноту? Як зробити так, щоб спільнота тривалий час залишалась опорою для проекту в плані знань, зв'язків та інших ресурсів.

Під час консультації ви зможете: — Обговорити зі мною ваш задум з фокусом на підготовці кампанії Спільнокошту. Тетяна — спеціаліст у сфері медіа та корпоративних комунікацій, має 8-річний досвід роботи в PR-департаментах крупних медіакомпаній України. З року обіймає посаду PR директора Dentsu Aegis Network Ukraine, лідера ринку серед комунікаційних груп. Майже 3 роки очолювала прес-службу телеканалу ICTV, працювала у ВД «Бурда-Україна», а також у сфері споживчого маркетингу в мережевому комунікаційному агентстві SPN Communications. У отримала ступінь кандидата наук із соціальних комунікацій КНУ імені Тараса Шевченка!

Під час консультації обговоримо такі питання: З чого варто розпочати розробку комунікаційної стратегії? Фактори успішного медіапітчингу Роль колаборації та опініон лідерів в соціальних комунікаціях Упаковка для контенту: як сформувати правильне повідомлення для медіа. Спеціалізувалася з теми зміни клімату, екології та енергоефективність.

ВСТУП ДО ШКОЛИ

З Координаторка в Харківській області всеукраїнської акції Let's do it, Ukraine! На індивідуальній консультації Анна розкаже - Як "розговорити" громаду на актуальні, але табуйовані теми. Приклад сортування за zerowaste - Як зробити успішною новаторську ідею - Синергія підходів, форматів у комунікації - Стандарти медіа у ГО: верифікація та точність як тренд.

Навігаційне меню

Маючи більше 10 років досвіду роботи в кінематографі у ролі режисера, сценариста і кінематографіста, а також кілька років досвіду в консалтингу з питань менеджменту та використання НЛП в ділових і особистих комунікаціях, Ігор створив 1 Storytelling Agency. Продукт агенції — відео з сильною історією, посилені використанням поведінкової економіки, що дозволяє реалізовувати ефективну комунікацію, впливаю на обрану цільову аудиторію. Ігор розповість вам - Як зробити комунікацію з цільовою аудиторією максимально ефективною, використовуючи сторітелінг? Марафон професійних консультацій. Протягом 20 хвилин, спікери фестивалю та інші фахівці поділяться своїми знаннями з неприбутковими організаціями.

Микола Скиба.


  1. Рябченко Василь Сергійович.
  2. вік знайомств в Олешки Україна;
  3. Інтернет знайомства в Очаків Україна.
  4. У чому підступ Одеських сайтів знайомств.

У році вступає до Одеського художнього училища ім. Грекова на відділення живопису. З по  — навчання як вільного слухача в ЛВХПУ ім. Мухіної у Ленінграді , а після повернення в Одесу — знайомство та дружба із Валентином Хрущем й одеськими «нонконформістами» [4]. У  — роках навчався в Одеському державному педагогічному інституті ім.

Ушинського на художньо-графічному факультеті, де його викладачами були Зінаїда Борисюк та Валерій Гегамян [5].


  • одиночні сватання в Путивль Україна.
  • MEET UP! Німецько-українські зустрічі молоді.
  • Марафон професійних консультацій.
  • найкращі сайти підключення в Хрустальний Україна.
  • З  — член Спілки художників СРСР , згодом — Національної спілки художників України [6].

admin